Bon turystyczny: gdzie zgłaszać problemy z uprawnieniami?

Bon turystyczny: gdzie zgłaszać problemy z uprawnieniami?
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej informuje co robić w przypadku problemów z dostępnością do bonu turystycznego.
Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego pod nr. tel. 22 11 22 111 lub poprzez e-mail: bon@zus.pl.
Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:
- danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
- podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
- przedstawiła krótki opis problemu.
Bon turystyczny można zrealizować na terenie całego kraju, opłacając nim między innymi usługi hotelarskie. Można go więc wykorzystać na pobyt w hotelu, pensjonacie, campingu czy gospodarstwie agroturystycznym. Można nim także zapłacić za imprezy turystyczne realizowane przez przedsiębiorcę turystycznego lub organizację pożytku publicznego
Szczegółowe informacje dostępne są TUTAJ.