Ogłoszenie o naborze
Ogłoszenie o naborze
Burmistrz Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
Sławków, dnia 03.12.2021 r.
Burmistrz Miasta Sławkowa
ogłasza
nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
w Urzędzie Miasta Sławkowa
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy,
- wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, rolnictwo, leśnictwo, biologia, nauki o ziemi.
Wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postępowania administracyjnego,
- staż w pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- znajomość programów GIS np. Qgis,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność i odporność na stres.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało między innymi:
a) przygotowanie i wydawanie decyzji w sprawie wycinki drzew i krzewów na terenie gminy,
b) realizacja zadań wynikających z uchwały antysmogowej w tym przeprowadzanie przy udziale Straży Miejskiej kontroli w tym zakresie,
c) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
d) opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie, w tym:
᠆ odbieranie od Referatu Podatków i Windykacji deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, celem realizacji umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Sławków,
᠆ prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania miasta, wywozu nieczystości stałych z terenu miasta, likwidacja dzikich wysypisk,
᠆ kontrola przy udziale Straży Miejskiej realizacji obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i Regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy,
᠆ badanie zgodności ze stanem faktycznym danych wykazywanych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przekazanych przez Referat Podatków i Windykacji,
e) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
f) przygotowanie i prowadzenie zadań w zakresie gospodarki odpadami,
g) przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów z zakresu ochrony środowiska,
h) prowadzenie postępowań w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy, w tym:
᠆ prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych,
᠆ prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni,
᠆ przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach zwykłego korzystania z wód,
᠆ wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
i) przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy, przy współpracy z Referatem Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej,
j) przygotowywanie zarządzeń o deratyzacji na terenie gminy.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar etatu – pełny etat,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stanowisko – Podinspektor,
- miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków, ul. Łosińska 1,
- praca przy monitorze ekranowym – powyżej 4h dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sławkowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie kształtował się na poziomie poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- zgłoszenie do konkursu z podaniem danych kontaktowych,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach),
- kserokopie dokumentów potwierdzających okresy i przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzającym okres wymaganego rocznego stażu pracy, zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy lub działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku),
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie wyrażające zgodę kandydata na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji.
Wzory dokumentów aplikacyjnych dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce OGŁOSZENIA I OBWIESZCZENIA -> Ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze -> Dokumenty aplikacyjne.
Kompletne oferty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Sławków, Rynek 1, pokój nr 11 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Sławków, Rynek 1, 41-260 Sławków w terminie do 14.12.2021 r. do godz. 1200. Koperty należy opatrzyć informacją: „Konkurs na stanowisko podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami”
Inne informacje:
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Sekretariacie Urzędu Miasta Sławkowa lub pod numerem tel. 32 2931 552 wew. 161.
Ogłoszenie zamieszczone zostało w Biuletynie Informacji Publicznej UM Sławków - KLIKNIJ.