Ogłoszenie o pracę
Burmistrz Sławkowa ogłasza nabór na dwa stanowiska urzędnicze w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami.
Sławków, dnia 25.11.2022 r.
BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA
ogłasza
nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
w Urzędzie Miasta Sławkowa
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy,
- wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska, inżynieria środowiska, rolnictwo, leśnictwo, biologia, nauki o ziemi, administracja, prawo lub pokrewne.
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy Prawo Wodne, ustawy o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postępowania administracyjnego,
- staż w pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność i odporność na stres.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- obsługa BDO,
- prowadzenie spraw związanych z KPOŚK, naliczaniem opłat za zmniejszanie naturalnej retencji terenowej i innych związanych z realizacją zapisów Prawa Wodnego;
- przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków;
- prowadzenie baz danych – odpadowej, zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
- udział w realizacji zadań referatu z zakresu ochrony środowiska, odpadów, ochrony przyrody, ochrony zasobów wodnych;
- opracowywanie planu zamówień publicznych, przygotowanie postępowań przetargowych kontrola realizacji umów;
- przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zakresu merytorycznego referatu;
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie;
- prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
- opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie;
- prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania miasta, wywozu nieczystości stałych z terenu miasta, likwidacja dzikich wysypisk;
- kontrola przy udziale Straży Miejskiej realizacji obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i Regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy;
- wykonywanie innych zadań zleconych w zakresie działań referatu.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar etatu – pełny etat,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stanowisko – Podinspektor,
- miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków, ul. Łosińska 1,
- praca przy monitorze ekranowym – powyżej 4h dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sławkowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku kształtował się na poziomie poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- zgłoszenie do konkursu z podaniem danych kontaktowych,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach),
- kserokopie dokumentów potwierdzających okresy i przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzającym okres stażu pracy, zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy lub działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku),
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie wyrażające zgodę kandydata na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji.
Wzory dokumentów aplikacyjnych dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce OGŁOSZENIA I OBWIESZCZENIA -> Ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze -> Dokumenty aplikacyjne.
Kompletne oferty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Sławków, Rynek 1, pokój nr 11 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Sławków, Rynek 1, 41-260 Sławków w terminie do 06.12.2022 r. do godz. 1530.
Koperty należy opatrzyć informacją „Konkurs na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami”.
Inne informacje:
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Sekretariacie Urzędu Miasta Sławkowa lub pod numerem tel. 32 2931 552 wew. 161.
Sławków, dnia 25.11.2022 r.
BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA
ogłasza
nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
w Urzędzie Miasta Sławkowa
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy,
- wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska, inżynieria środowiska, rolnictwo, leśnictwo, biologia, nauki o ziemi, administracja, prawo lub pokrewne.
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postępowania administracyjnego,
- staż w pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność i odporność na stres.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prowadzenie postępowań, sprawozdawczości i realizacja zadań związanych z gospodarką wodną, gospodarką odpadami i utrzymaniem czystości i porządku w gminie;
- prowadzenie spraw w zakresie ochrony zwierząt gospodarskich i domowych, zwierzętami dzikimi, ochrony przed zwierzętami bezdomnymi, jak i wydawania zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymywania psów ras agresywnych;
- prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania łowiectwem, rolnictwem i leśnictwem;
- udział w realizacji zadań referatu z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony zasobów wodnych;
- prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
- opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie;
- prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania miasta, wywozu nieczystości stałych z terenu miasta, likwidacja dzikich wysypisk;
- kontrola przy udziale Straży Miejskiej realizacji obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i Regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy;
- prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar etatu – pełny etat,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (umowa o pracę na czas zastępstwa),
- stanowisko – Podinspektor,
- miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków, ul. Łosińska 1,
- praca przy monitorze ekranowym – powyżej 4h dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sławkowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku kształtował się na poziomie poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- zgłoszenie do konkursu z podaniem danych kontaktowych,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach),
- kserokopie dokumentów potwierdzających okresy i przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzającym okres stażu pracy, zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy lub działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku),
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie wyrażające zgodę kandydata na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji.
Wzory dokumentów aplikacyjnych dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce OGŁOSZENIA I OBWIESZCZENIA à Ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze à Dokumenty aplikacyjne.
Kompletne oferty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Sławków, Rynek 1, pokój nr 11 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Sławków, Rynek 1, 41-260 Sławków w terminie do 06.12.2022 r. do godz. 1530.
Koperty należy opatrzyć informacją „Konkurs na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami”.
Inne informacje:
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Sekretariacie Urzędu Miasta Sławkowa lub pod numerem tel. 32 2931 552 wew. 161.