Ogłoszenie o pracę

{[description]}

Ogłoszenie o pracę

Burmistrz Sławkowa ogłasza nabór na dwa stanowiska urzędnicze w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami.


Sławków, dnia 25.11.2022 r.

 BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA
ogłasza
nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
w Urzędzie Miasta Sławkowa

 Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe.

 Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej 6 miesięczny staż pracy,
  • wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska, inżynieria środowiska, rolnictwo, leśnictwo, biologia, nauki o ziemi, administracja, prawo lub pokrewne.
  • znajomość zagadnień z zakresu ustawy Prawo Wodne, ustawy o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postępowania administracyjnego,
  • staż w pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

 Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
  • obsługa BDO,
  • prowadzenie spraw związanych z KPOŚK, naliczaniem opłat za zmniejszanie naturalnej retencji terenowej i innych związanych z realizacją zapisów Prawa Wodnego;
  • przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków;
  • prowadzenie baz danych – odpadowej, zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • udział w realizacji zadań referatu z zakresu ochrony środowiska, odpadów, ochrony przyrody, ochrony zasobów wodnych;
  • opracowywanie planu zamówień publicznych, przygotowanie postępowań przetargowych kontrola realizacji umów;
  • przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zakresu merytorycznego referatu;
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie;
  • prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
  • opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie;
  • prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania miasta, wywozu nieczystości stałych z terenu miasta, likwidacja dzikich wysypisk;
  • kontrola przy udziale Straży Miejskiej realizacji obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i Regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy;
  • wykonywanie innych zadań zleconych w zakresie działań referatu.

 Warunki pracy na danym stanowisku:

  • wymiar etatu – pełny etat,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • stanowisko – Podinspektor,
  • miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków, ul. Łosińska 1,
  • praca przy monitorze ekranowym – powyżej 4h dziennie.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sławkowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku kształtował się na poziomie poniżej 6%.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • zgłoszenie do konkursu z podaniem danych kontaktowych,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających okresy i przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzającym okres stażu pracy, zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy lub działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku),
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie wyrażające zgodę kandydata na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji.

 Wzory dokumentów aplikacyjnych dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce OGŁOSZENIA I OBWIESZCZENIA -> Ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze -> Dokumenty aplikacyjne.

 Kompletne oferty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Sławków,  Rynek 1,  pokój nr 11 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Sławków, Rynek 1, 41-260 Sławków w terminie do 06.12.2022 r. do godz. 1530.

Koperty należy opatrzyć informacją „Konkurs na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami”.

Inne informacje:

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Sekretariacie Urzędu Miasta Sławkowa lub pod numerem tel. 32 2931 552  wew. 161.


Sławków, dnia 25.11.2022 r.

 BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA
ogłasza
nabór na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
w Urzędzie Miasta Sławkowa

 Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe.

 Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej 6 miesięczny staż pracy,
  • wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska, inżynieria środowiska, rolnictwo, leśnictwo, biologia, nauki o ziemi, administracja, prawo lub pokrewne.
  • znajomość zagadnień z zakresu ustawy o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postępowania administracyjnego,
  • staż w pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

 Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • prowadzenie postępowań, sprawozdawczości i realizacja zadań związanych z gospodarką wodną, gospodarką odpadami i utrzymaniem czystości i porządku w gminie;
  • prowadzenie spraw w zakresie ochrony zwierząt gospodarskich i domowych, zwierzętami dzikimi, ochrony przed zwierzętami bezdomnymi, jak i wydawania zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymywania psów ras agresywnych;
  • prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania łowiectwem, rolnictwem i leśnictwem;
  • udział w realizacji zadań referatu z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony zasobów wodnych;
  • prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
  • opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie;
  • prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania miasta, wywozu nieczystości stałych z terenu miasta, likwidacja dzikich wysypisk;
  • kontrola przy udziale Straży Miejskiej realizacji obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i Regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy;
  • prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • wymiar etatu – pełny etat,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (umowa o pracę na czas zastępstwa),
  • stanowisko – Podinspektor,
  • miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Sławkowa, 41-260 Sławków, ul. Łosińska 1,
  • praca przy monitorze ekranowym – powyżej 4h dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sławkowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku kształtował się na poziomie poniżej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • zgłoszenie do konkursu z podaniem danych kontaktowych,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających okresy i przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzającym okres stażu pracy, zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy lub działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku),
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie wyrażające zgodę kandydata na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji.

 Wzory dokumentów aplikacyjnych dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce OGŁOSZENIA I OBWIESZCZENIA à Ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze à Dokumenty aplikacyjne.

Kompletne oferty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Sławków,  Rynek 1,  pokój nr 11 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Sławków, Rynek 1, 41-260 Sławków w terminie do 06.12.2022 r. do godz. 1530.

Koperty należy opatrzyć informacją „Konkurs na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami”.

Inne informacje:

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Sekretariacie Urzędu Miasta Sławkowa lub pod numerem tel. 32 2931 552  wew. 161.


 

Powiększ czcionkę
Aa+
Aa-
wykop